همه ما دم از پهلوانی میزنیم اما کمتر در میدان عمل میکنیم

سالهاست اتفاقات بیشتر گردیده و همه دنبال مقصرییم . اما واقعا مقصر کیست

باشگاهها در برنامه های فرهنگی خود ناموفق عمل میکنند در صورتیکه همه باشگاهها به دنبال اسم خود (فرهنگی) را یدک میکشند ، یا اینکه در اجتماع کار فرهنگی کمرنگ گردیده ،یا اینکه در خانوادهها کمتر به این موضوع اهمیت داده میشود . اینها سوالاتی است که باید برای آنها جواب پیدا نمود .

منتظر نظرات شما دوستداران ورزش پاک و پهلوانی هستیم


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : دوشنبه ٢۸ آذر ۱۳٩٠ | ۸:٠٦ ‎ب.ظ | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی | نظرات ()

فوتسال قدرت مقابله در برابر فوتبال را دارد

آری وقت آن رسیده که به فوتسال توجه ویژه کرد . وبا توجه به بضاعت خوب و علاقه جوانان به این ورزش بایستی سرمایه گذازی بیشتر و برنامه ای جامع تدوین نمود تا در آینده شاهد شکوفایی بیشتر و اصولی تر فوتسال زرند در سطح کشور باشیم .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : دوشنبه ٢۱ آذر ۱۳٩٠ | ۱۱:۱٥ ‎ب.ظ | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی | نظرات ()

ارزش های فوتبال

فوتبال ورزشی بسیار جذاب وبا ارزش است در صورتیکه نکات ذیل را هرگز از یاد نبریم

   1- بازی منصفانه  :(fair play )

__ بردن لذت بخش است نه به هر قیمتی . نباید ارزشهای زیبای فوتبال را زیر سوال برد بازی با تقلب وفریب کار ساده ای است ولی خوش آیند نیست . بدانیم بازی ها بدون امتیاز هستند مگر این که منصفانه بازی شوند .

2- برای بردن بازی کنید اما شکست را با بزرگی و وقار بپذیرید .

__ بردن و برنده شدن هدف هر بازی است .

__ هرگز در باره شکست صحبت نکنید .

__ هیچوقت در مقابل حریفان قویتر از خود تسلیم نشوید .

__ هرگز به تیم های ضعیف تر ترحم نکنید . این یک توهین است به هر حریفی که شما در برابرش از کمتر از قدرت کاملتان بازی کنید .                                                                    

__  با روی خوش باخت را بپذیرید و با تمام وجود به تیم برنده تبریک بگوئید .

بازنده خوب احترام بیشتری را در مقایسه با برنده بد کسب می کند .

 

3- قوانین بازی را رعایت کنید .

  4 - به حریفان و همبازیان و داوران و افراد رسمی و تماشاگران احترام بگذارید .

  بازی منصفانه یعنی احترام گذاشتن به همه کس و رعایت کردن تمام مسائل بازی در طول 90 دقیقه

5 – دلبستگی ها و علاقه مندی های به فوتبال را ترویج و ارتقاء بخشید :

  فوتبال بزرگترین ورزش دنیا است اما همیشه به کمک و حفظ بزرگی اش نیاز دارد . همیشه سعی کنید سفیر خوبی برای این ورزش لذت بخش باشید .

6 – به کسانی که از فوتبال خوب و اعتبار آن دفاع می کنند احترام بگذارید .

 نام نیک فوتبال همیشه باقی و زنده خواهد ماند زیرا اکثریت وسیعی از مردم که عاشق بازی هستند صادق و درستکار و منصف می باشند .                                                                       

 7 – فساد  / انحراف / مخدرها / محرکها / خشونت / قمار کردن و سایر موارد خطرناک را برای فوتبال نپذیرید .

8 – کسانی که سعی دارند فوتبال را بی اعتبار نمایند تقبیح کنید .

9 – برای ساختن دنیایی بهتر از فوتبال استفاده کنید .


فوتبال یک قدرت باور نکردنی و افسانه ای است که می تواند به ساختن دنیایی زیباتر و بهتر کمک کند این  سکوی توانمند پرتاب را برای ارتقاء صلح. برابری . مساوات . سلامتی و بهداشت و آموزش برای همه به کار گیرید تا تمام کسانی که میل به این ورزش مفرح را دارند بتوانند از آن بهره برده و فوتبال را با تمامی وجود حس نمایند    

                   

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : دوشنبه ۱٤ آذر ۱۳٩٠ | ٦:٥٢ ‎ب.ظ | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی | نظرات ()

رویکرد جدید در تمرینات بدنسازی فوتبال ( تمرینات فشرده )

بهزاد نوشادی. عضو انجمن مربیان بدنسازی انگلیس

 

مدت‌ها است که پژوهشگران و دانشمندان عرصه فیزیولوژی و بیولوژی در فوتبال بر روی ساختار تمرینی و ترکیب بدنه آماده سازی در فوتبال، تحقیق می‌کنند و از این طریق در حوزه علم تمرین در فوتبال هر چند سالی به نتایج جدیدی می‌رسند که ما ثمر بخشی آن را در فوتبال مدرن که میزان دوندگی را گاهاً به بالای 13 کیلومتر در 90 دقیقه بازی رسانده است، مشاهده می‌کنیم.

تا پیش از این گرایش سنتی به تمرینات بدنسازی به شیوه‌ دویدن دور زمین، اینتروال سنتی، تمرین با وزنه‌های عمومی و ... فضای زیادی را در تمرینات فوتبال به خود اختصاص داده بود که نه تنها زمان تمرینات تخصصی با توپ را می‌گرفت بلکه تاثیر بیولوژیکی اندکی بر توسعه سیستم بدنی ( قلبی- تنفسی – عضلانی ) به جای می‌گذاشت.

همزمان با رشد و پیشرفت در شیوه‌های تاکتیکی و سیستم‌های تمرینی، تمرینات توپی نیز دچار تحول قابل توجهی شده است که در ذات خود برخی گذرگاه‌های سیستم‌های انرژی غالب در فوتبال را تحریک می‌کند که عملاً دویدن‌های یکنواخت بدنسازی و اینتروال را در بدنسازی سنتی، حذف می‌نماید.

به جهت نرخ اقتصادی بهینه در زمان جلسات تمرینی و پرداختن به ماهیت و اهمیت کار با توپ در فوتبال، چند شیوه و سیستم تمرینی متداول شده که به نوعی با میانبر و به صورت فشرده و ترکیبی کردن تمرینات،‌ بالاخص در فصل مسابقات به نتایج آماده سازی، نگهداری شرایط جسمانی و شاداب بودن فیزیکی حتی در نیم فصل دوم می‌رسیم که چند نمونه از آنها را می‌توان در اینجا نام برد.

1-      سیستم تمرینات AP‌ ( توان هوازی ) که از طریق تمرین‌های پرفشار با زمان کوتاه ولی با ضربان آستانه کار می‌شود.

2-      سیستم ماکسز (Maxex)  که شامل سه نوع تمرین وزنه‌های انفجاری، پرش‌های ریتمیک و سرعت‌های شکسته و مورب می‌باشد.

3-      تمرینات موازی ( Concurrent training ) که از طریق تمرینات هوازی با مدیسن بال یا پمپ استپ و ... انجام می‌شود.

4-      تمرینات ترکیبی ( Combine) که سه سیستم انرژی را همزمان با هم و از طریق تمرینات Tempo درگیر می‌کند.

5-      سیستم شتابگیری ( Acceleration ) که با  تغییر در سه سطح شیوه دویدن، به طور همزمان هم کار تنفسی و هم کار سرعتی انجام می‌گردد.

6-   سیستم Core practice  که با استفاده از دو روش دینامیک و ایزومتریک عضلات نگه‌دارنده یا عضلاتی که در ساختارسازی بدن نقش مهمی دارند را با زمان‌های کم و  تکرار زیاد درگیر می‌کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳٩٠ | ۱٠:۳۱ ‎ب.ظ | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی | نظرات ()

تیم فوتبال شهدای اسد آبادی ( امام حسن مجتبی ) .

تیمی که بازیکنان با انگیزه وخوبی دارد اما عدم مدیریت و نداشتن اصول باشگاهداری هر لحظه احتمال تعطیلی را در آن بصدا در میآورد.....

لذا مدیرانی که قصد ایجاد باشگاه را دارند بایستی اول اصول اولیه باشگاهداری   را رعایت نمایند تا خدای ناکرده آسیب روحی و روانی به بازیکنان این تیمها وارد نگردد .

با آرزوی موفقیت برای این تیم .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳٩٠ | ٦:۱٥ ‎ب.ظ | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

قالب وبلاگ